Pro paní učitelky
LÉTO, COS NÁM PŘINESLO?
TĚŠÍME SE NA PRÁZDNINY
19. - 23. 6. 2023
Cíle
Soustředění, rozvoj myšlení
Rozvoj slovní zásoby a spojitosti s časovými pojmy
Řešit problémy, myslet kreativně
Osvojování si elementárních poznatků o přírodě v různých obdobích
Všímání si proměnlivosti počasí a s tím souvisejících změn přírody
Osvojit si elementární poznatky o okolním prostředí
Samostatně a smysluplně vyjadřovat myšlenky, pocity a úsudky ve vhodně zformulovaných větách
Rozvoj slovní zásoby a spojitosti s časovými pojmy
Metody plnění
Léto – co vím o létě, znaky, rozdíl jaro-léto, počasí, oblékání, pomůcka – obrazový materiál, rozhodnout o pravdivosti tvrzení
Co děláme celý den – jak vypadá tvůj den – kdo tě budí, co snídáš, kdy je čas na oběd, jak probíhá, kde obědváš ty a kde tvoji rodiče..., co dělají miminka, babičky, dědečkové, podle čeho poznáš, že je ráno X večer, proč musí děti večer spát, kdo v noci nespí...
Co děláme celý rok – opakování – rok v přírodě, roční období, měsíce v roce, charakteristické znaky období
Na koupališti – povídáme si o koupání a plavání, učíme se plavat „nasucho“, co bych měl mít s sebou, když jdu na koupaliště nebo k vodě, hra „Co by se stalo, kdyby…“ – řešení modelových situací (…kdybych neměl na koupališti plavky, když neumím plavat a spadnu do vody, když nemám ručník, peníze na pití, kšiltovku, krém…), četba příběhu Jak se kluci neuměli spočítat – Pohádkový dědeček E. Petiška
Nácvik na besídku
- nácvik a opakování na besídku
TĚŠÍME SE NA PRÁZDNINY
19. - 23. 6. 2023
Cíle
Soustředění, rozvoj myšlení
Rozvoj slovní zásoby a spojitosti s časovými pojmy
Řešit problémy, myslet kreativně
Osvojování si elementárních poznatků o přírodě v různých obdobích
Všímání si proměnlivosti počasí a s tím souvisejících změn přírody
Osvojit si elementární poznatky o okolním prostředí
Samostatně a smysluplně vyjadřovat myšlenky, pocity a úsudky ve vhodně zformulovaných větách
Rozvoj slovní zásoby a spojitosti s časovými pojmy
Metody plnění
Léto – co vím o létě, znaky, rozdíl jaro-léto, počasí, oblékání, pomůcka – obrazový materiál, rozhodnout o pravdivosti tvrzení
Co děláme celý den – jak vypadá tvůj den – kdo tě budí, co snídáš, kdy je čas na oběd, jak probíhá, kde obědváš ty a kde tvoji rodiče..., co dělají miminka, babičky, dědečkové, podle čeho poznáš, že je ráno X večer, proč musí děti večer spát, kdo v noci nespí...
Co děláme celý rok – opakování – rok v přírodě, roční období, měsíce v roce, charakteristické znaky období
Na koupališti – povídáme si o koupání a plavání, učíme se plavat „nasucho“, co bych měl mít s sebou, když jdu na koupaliště nebo k vodě, hra „Co by se stalo, kdyby…“ – řešení modelových situací (…kdybych neměl na koupališti plavky, když neumím plavat a spadnu do vody, když nemám ručník, peníze na pití, kšiltovku, krém…), četba příběhu Jak se kluci neuměli spočítat – Pohádkový dědeček E. Petiška
Nácvik na besídku
- nácvik a opakování na besídku
AKTUALITY |
---|
Kulturní akce školy * 16.9.2024 Divadélko Ondřej - Indiánský příběh 2 *30.9.2024 Divadlo Koloběžka - houbařská pohádka * 24.10.2024 Divadlo Šapito - kocour v botách * 11.11.2024 projekt - Hlavně ať se nevzbudí - ukázka jak děti obklopuje IT technologie * 26.11.2024 projekt - Není slepice jako slepice - navázání na loňský projekt o kuřatech * 19.12.2024 předvánoční koncert s kytarami * 21.1.2025 Divadlo Úsměv - jak si pejsek popletl léky - pohádka proložená písnčkami |
Prázdniny pro školní rok 2024/2025 * PODZIMNÍ PRÁZDNINY úterý 29. října a středa 30. října 2024 (otevřeno) * VÁNOČNÍ PRÁZDNINY pondělí 23. prosince 2024 – středa 1. 1. 2025 * POLOLETNÍ PRÁZDNINY pátek 31. 1. 2025 (otevřeno) * JARNÍ PRÁZDNINY pondělí 3. 3. – neděle 9. 3. 2025 (otevřeno) * VELIKONOČNÍ PRÁZDNINY čtvrtek 17. dubna 2025 (otevřeno) * HLAVNÍ PRÁZDNINY sobota 28. června 2025 – neděle 31. srpna 2025 (otevřeno dle ustanovení Magistrátu města Kladno, bude známo cca v 02-03/2025) |